De Bot Timmerwerken

  1. Home
  2. Noord-Holland
  3. Hippolytushoef
  4. De Bot Timmerwerken

isolatie vakspecialist De Bot Timmerwerken

Belterlaan 4, 1777 HM Hippolytushoef, Nederland
Dit is een citaat van De Bot Timmerwerken zelf:

De Bot Timmerwerken is een all-round timmer bedrijf, die de wensen van de klanten voorop stelt en meedenkt aan mogelijkheden en oplossingen. Door jaren lange ervaring maakt zelfs ingewikkelde projecten een uitdaging.

Over De Bot Timmerwerken

Onze publicaties zijn louter informatief van aard en daaraan kunnen geen rechten worden ontleend. De informatie is ontleend aan (openbare) bronnen op de datum van publicatie. Wij hebben géén commerciële band met partijen of merken die wij in onze publicaties noemen, tenzij anders aangegeven.

4 beoordelingen over De Bot Timmerwerken van Google My Business

image description

2 keer een afspraak gemaakt om langs te komen voor een offerte voor een aanbouw. Eerste keer word je afgebelt met de vraag of het een andere dag kan want ze hadden het druk. 2e keer helemaal niks laten horen... 2 keer eerder van het werk moeten gaan hiervoor. Als je de afspraken al niet kan nakomen zal de rest ook niet goed gaan.

image description

De Bot timmerwerken heeft ons huis grondig verbouwd. Van een garage werd een kamer gemaakt. Een keuken werd vervangen. Een tuinhuisje werd opgeknapt. Kortom een grote klus. Het valt op dat er snel en efficiënt gewerkt wordt. Het eind resultaat is prachtig. Wij zijn zeer tevreden over de Bot Timmerwerken.

image description

Over hun timmerwerken kan ik niets zinnigs zeggen aangezien het nooit zover gekomen is. Heb een klus geplaatst op werkspot en aangegeven de klus binnen een bepaalde termijn gedaan wil hebben. Wordt evengoed gereageerd door de Bot. Vervolgens hoor je tamelijk lang niets.. Dan blijken ze toch maanden langer de tijd nodig te hebben voordat ze kunnen.. Vervolgens gaan wij hiermee akkoord en proberen we een dag af te stemmen om e.a. door te nemen. En de Bot laat wederom niets meer van zich horen. Conclusie; ik hoop dat de timmerwerken ze beter afgaan dan de communicatie want die is om te janken..